VECKA 13
Torsdag
28
Mars
BT-annons
Tidigare frågor och svar:

BT Wizard - behöver besked
2017-12-13  Fråga BT!
arrow Nils Hej killar,

 

Jag har ställt frågor om BT BT Wizard via personliga mail till er båda den 28 november samt några dagar senare via "Fråga BT", men får inget svar.

 

Är det så att ni inte kan eller vill svara, är det bara att säga till, inga konstigheter. Att bli hängande i "limbo" är däremot bara frustrerande och skapar irritation, förmodligen från båda håll. Kan ju vara så att alla frågor eller feed-back kanske inte skall tas upp i ett öppet forum eller ... :-)?

 

Flera har tagit upp det tidigare, men jag vill för egen del ha ett klart besked om följande:

 

1) Finns det möjlighet att uppgradera befintligt konto på CMC, för att kunna ta del av en sponsrad utbildning (BT Wizard)?

 

Ambitionen är naturligtvis att utbildningen skall ge mig så mycket, att jag kan få en högre utväxling än idag. Jag frågar eftersom jag valde att inte öppna upp ett nytt konto hos AvaTrade, p g a dåligt intryck av deras kundtjänst (se annat inlägg).

 

2) Om inte ni kan svara/ta ställning, vem skall jag då kontakta hos er sponsor CMC Markets? 

 

3) Kommer det skrivna underlaget på Råvarukungen, att ingå som en del i BT Wizard, då jag saknar detta efter genomförd Råvarukung 2016.

 

Med förhoppning om svar. 

 

Mvh Nils

 
Annons