VECKA 17
Torsdag
25
April
BT-annons

  • Forum > Marknader > Allmänt > God Jul & Gott Nytt år alla!
2 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
darios nasrolahi
God Jul & Gott Nytt år alla!
2016-12-24
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jun 2008
1975 inlägg

Enda viktig i livet att man ska må bra.

 

 
2016-12-26
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

H.H: förslag på trejd av SEB med BT kanal är fortfarande i entre läge, måste erkänna specken intresserar mig fortfarande då det med enklare modeller ser ut som SEB samtidigt är den billigaste av de 4:a stora även om den ligger i behåll-läge i mitt analysprogram.

Tror man räntorna kommer gynna svenska bankster varför inte prova H.H:s BT-kanaltrejd kanske göra en slant?

Jag kom inte in på den nivån jag ville och handlar inte ofta efter BT-kanal även om jag tycker den är bra, går helt enkelt inte använda hur många modeller som helst utan man får välja de man tycker känns bäst för en.

Läkesektorn ligger i botten, är inte själv särskilt intresserad av den men kanske får ändra åsikt. Har NGS som hyr ut för sköna vinster från det offantliga möjligt jag tar några lottos från biotech.

Förstår inget av olja/gas eller stundar det WW? Efterfrågan ser ut täckas hur enkelt som helst den överblickbara framtiden?

Bra läge i metaller som ser ut fortsätta ge möjligheter vem vet hur länge men det ger oss de intresserade åtskilliga möjligheter kliva på utan att gräma oss över vi som så oftast kommer missa den perfekta botten att köpa i.

Sven Carlin hos investiv gav förslag på agri-grejor för den långsiktige, ser ut som investiv daily blir en betal service så jag önskar dem lycka till och kommer sakna de många gånger bra/tänkvärda artiklarna.

 

 
 
 
 
2016-12-26
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Bra musac eller inte jag vet inte men gwen ger bra ös tycker jag fåntratten  

Gwen ptja.....

 

 

 

 
 
 
 

 
Annons


Message: