VECKA 17
Fredag
26
April
BT-annons

  • Forum > Marknader > Allmänt > HUR FOLK BLEV ANTI EUR?
3 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
darios nasrolahi
HUR FOLK BLEV ANTI EUR?
2017-01-07
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jun 2008
1975 inlägg

Det finns många svar för detta men den värsta är att ECB trycker pengar utan att bromssar.

Bankerna fick makten över folk .

Man ska inte äga sin egna pengar,man ska ha de i banken,finns inga cash.

Folk känner sig att de blev lurard genom att lyssnade på luriga folk som sty makten och ljuger varje dag.

Nu priset bli dyrt.

George Soros: Demokratin är i kris i hela världen, och inte räkna med Trump att stiga till sitt försvar

 
2017-01-07
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jun 2007
5673 inlägg

"Life has it´s compensations" (Emerson)

du skall se att det ordnar upp sig för europa, på ett eller annat sätt, förr eller senare...

 

 
 
 
 
2017-01-08
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Alec Baldwin bar rysk Trump-keps!!

Demoniseringen i full blom, hur sjukt som helst lärde inte ryssfobikerna något förra gången?

Det är troligtvis väldigt få icke-ryssar som är pro Putin/ryssland och ännu färre som inbillar sig Putin är någon rar mysfabror men vi är rätt många som häpnar över hur ryssfobikernas psykos tagit över agendan här i väst.

Det går inte en dag utan man får reda på hur snart allt(av i synnerhet etablissemanget impopulärt och negativt) används av ryssarna för att förvrida hjärnan på oss vanligt folk, SD fick sig oxå en släng av sleven ser jag.

 

Soros och demokrati hmm råder nog delade meningar om hans demokrati själv tycker jag  han är en av "kålsuparna" {#emotions_dlg.s_happy}

 

Vi är absolut grundlurade, precis som många andra goda ideer så förvandlades EU till något annat när det skulle praktiseras. Glädjande nog börjar fler av de tyngre medlemmarna allt mer öppet nämna urträde så hoppet ökar vi kanske kan antingen styra EU-skutan åt rätt håll eller åtminstone ta oss ur fiaskot.

Till min förvåning märker jag glädjande nog att flera av mina bekanta är njugga till det kontantlösa samhället utan att vi ens diskuterat det när vi träffas.

Om jag fick bestämma vill jag nu se ett börsrally de närmsta veckorna där jag sakta och fint plockar hem lite vinnare därefter kan vi ta kraschen och invänta raketen i råvarurelaterat{#emotions_dlg.s_wink}

Jag tror oxå det ordnar sig inte bara i europa utan på flera andra ställen globen runt men först skall etablissemangets makt säkras och ekonomierna skönmålas.

 

 
 
 
 
2017-01-08
Citera
 
user_photo
Aktiv: Jun 2007
5673 inlägg

det är ju Danmark som är Sveriges "Ärrrkefiende" (Carl Bildt)

Soros tillhör numera det politiska etablissemanget

EU konstruktionen fungerar inte, kan bli en upplösning och ett nytt annorlunda EU

 

 
 
 
 

 
Annons


Message: