VECKA 16
Fredag
19
April
BT-annons

  • Forum > Marknader > Allmänt > Festen ser ut ta slut redan i januari
7 POSTER I DETTA ÄMNE
GÖR TILL FAVORIT
Startades av:
Nils På G
Festen ser ut ta slut redan i januari
2017-12-19
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Enligt Avanza ser det inte ut som vi kommer kunna handla diverse börshandlade fonder typ GDX, GDXJ som vi oftar talar om här men det ser ut omfatta samtliga jag har som innehav och de jag planerat köpa t ex GDX mmm

 

Katastrof hade varit bättre de sade åt sina herrar banksters tvätta sitt eget byk innan de sätter i gång tvinga sig på hederligt folk, fy för den leda nu saknar man Bin laden :(

 
 
 
 
2017-12-19
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2013
1040 inlägg

Varför  snöa  in på två guldfonder?

Finns säkert 500 intressantare  globalt.

Kom tillbaka till verkligheten.

Stentröga fonder utan intresse.

Finns det inga bättre förslag.?   

 
2017-12-19
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

De olika ETF:rna täcker det mesta på världsmarknaden är likvida och går snabbt göra TA på samt finna gott om genomlysning på de övriga globen runt du nämner får de gärna visa mig vägen till?

 

Tillbaka till ritbordet leta alternativ för de olika råvarorna för trist man kanske blir hänvisad till botanisera bland enskilda bolag.

 
 
 
 
2017-12-19
Citera
 
photo
Aktiv: Dec 2009
287 inlägg

Var finns informationen om att man inte kan handla GDX mm på Avanza efter nyår.cry

 
2017-12-20
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Kommer sakna closed end fonder och liknande som varit tacksamma alternativ med rejäl utdelning när t ex energi har tvekat ,  de var även mitt alternativ till högbeskattade (för icke-amerikaner) MLP:s cry

 

https://www.avanza.se/kundservice/kundservice/fragor-svar/handel-vardepapper/etf.html

 
 
 
 
2017-12-22
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Skrattretande se hur rymdimperiet(etablissemanget) med panisk frenesi för de blivit frånåkta nu via massiva kampanjer försöker sänka cryptovalutor ha ha ha precis som de någonsin brytt sig om ifall deras undersåtar blir skinnade. Nä de vill in få sin släng av sleven och inga andra pyramidspel än deras är tillåtna för andras stålar är deras och egendomar med för all tid och evighet.

 
 
 
 
2018-01-07
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Håller på att bildas en 1-2-3 setup i Naturgas spotpris som kan bli trejdbar nästa vecka.

Är på framtida range utbrott i Majs.

Bäst bland mitt urval valutor ser EURNZD kort ut så den kan aktiveras när veckan startar.

Har inga som helst varken aktiereller fonder som jag tycker ser bra ut just nu

 
 
 
 
2018-07-14
Citera
 
photo
Aktiv: Nov 2008
3173 inlägg

Uppenbarligen fler än jag som insåg slurken man köpte i torsdags inte kommer räcka i lördagshettan!

 

Är det normalt bolaget har öppet till 3 på lördagarna? brukar mest shoppa samtidigt som jag handlar mat i affären så ingen aning.

 

Några bira får det dock allt bli idag.

 

 

img

 
 
 
 

 
Annons


Message: